پاکستان اور بٹکوائن ایک قانونی موڑ




12270400_10208494096219625_1263100631_n

پاکستان کے ایک حمایتی کی طرف سے چھپنے والے مضمون میں اس بات پر روشنی ڈالی گئی ہے کہ سٹیٹ بنک آف پاکستان بٹکوائن میں دلچسپی لے رہا ہے۔ یہ نظریہ سٹیٹ بنک آف پاکستان کے ایگزیگٹو ڈائریکٹر محمد اشرف کی طرف سے پیش کیا گیا کہ ہارش پلے جو کہ ریڈ ہیٹ انکارپوریشن میں دنیا بھر کی کمیونٹی ارکیٹکچر لیڈرشب کا گلوبل ہیڈ ہے اس نظریہ کا حامی ہے کہ بٹکوائں یا بٹکوائن سے متعلقہ ٹیکنالوجیز پاکستان کے مسائل کو حل کر سکتی ہیں۔ اس پر اشرف نے جواب دیا کہ سٹیٹ بنک آف پاکستان بہت غوروخوص کےبعد اور حالیہ ریگولیٹر کی حثیت میں بٹکوائن کو قانونی حثیت دینے کے بارے میں نہیں سوچ رہا ہے۔

بٹکوائن کیا ہے ؟

ہم میں سے بہت سارے بٹکوائن کے بارے میں پہلے سے جانتے ہیں۔ لیکن یہ نوٹ کرنا بہت اہم ہے کہ بٹکوائن ایسی شئے ہے جیسا بھی ہم اس کو بنائیں گے۔ سنگاپور نے ورچوئیل کرنسی ایکسچینجز کو رجسٹر کیا ہے، جرمنی اس کو پرائیویٹ زر مانتا ہے، امریکہ اس کو ”ڈیجیٹل اثاثہ کے طور ” مانتا ہے۔ میرا کہنے کا مقصد یہ ہے کہ پاکستان کو سب سے پہلے کوئی ریگولیٹری اتھارٹی یا ریگولیشنز کو قائم کرنے سے پہلے دیکھنا چاہیے کہ
بٹکوائن ہےکیا۔

بٹکوائن اہم کیوں ہے؟

پاکستان کے حالیہ مسائل میں جہاں پاکستان کے لوگ خاص طور پہ چھوٹے پیمانے پر ای کامرس کی سائٹس، آزادانہ کمیونٹی اور آئی ٹٰی سوفٹ ویئر بنانے والی ٹیمز اپنی وصولیات کو پاکستان میں وصول کرنے کےلیے مشکلات سے دوچار ہیں۔
پے پال زیر بحث ہے، لیکن پاکستان میں پیمنٹ گیٹ وے لائسینس علاوہ ازیں موجودہ ریگولیشنز پاکستان میں پیسے کی ترصیل اور وصولیات میں مشکلات کا باعث بن رہی ہیں۔ سٹیٹ بینک آف پاکستان نے کہا ہے کہ ابھی بٹکوائن میں ڈیپازٹ کرنے والوں کی دلچسپی کی کوئی ضمانت نہیں ہے۔ یا مالیاتی اداروں کے مفادات اس کی طرف راغب نہ ہونا ہے، یا یہ مضحکہ خیز ہو سکتا ہے کہ موبائل اور نان بینکنگ پے مینٹس جیسےایزی پیسہ اور یو پیسہ میں بہت بڑی انوسٹمینٹ کرنے کے بعد وہ یہ چاہیں کہ لوگوں کو اس قابل بنا دیا جائے کہ وہ مڈل مین کے بغیرہی براہ راست ٹرانزیکشن مکمل کرلیں اور اس طرح سے ان مالیاتی اداروں کا منافع صفر ہو جائے۔ مزید برآں اُردو بِٹ پاکستان میں واحد مکمل طور پور بٹکوائن ٹریڈنگ پلیٹ فارم ہے جس نےصرف ایک سال میں 700 بی ٹی سی سے زیادہ کی ٹرانزیکشن کی ہیں اور جو اس بات کا ثبوت ہے کہ پاکستان بٹکوائن کے لیے کیسا ہے۔

بٹکوائن کی حثیت کیا ہے؟

غیر ممالک میں پاکستانی کارکنون نے 6506اشاریہ 5ملین ڈالرز کی رقوم مالی سال 2016کے پہلے چار ماہ جولائی تا اکتوبر میں پاکستان بھیجیں جو 6184اشاریہ 34 ملین ڈالر کے جو پچھلے مالی سال میں پاکستان بھیجی گئی تھیں سے مقابلتاً 5اشاریہ 21فیصد زیادہ تھیں۔ ان رقوم کی مقدار اور بھی بڑھ جاتی جو مختلف چینلز کے زریعہ سے بھیجی گئیں اور جن پر ترسیل کی لاگت20 فیصد ادا کی گئی ۔ اگر اس ترسیل کی لاگت کو ختم کردیا جائے تو ایسا کرنا نہ صرف زر کے زخائر میں اضافہ کا باعث بنے گا، کیونکہ ترسیل کرنے والے عالمی بنکوں کی فیس صفر ہوجائے گی بلکہ اس کےبدلہ میں ہم پاکستانی روپے کی قدر بڑہانے میں مدد بھی کر سکیں گے۔ کیا بٹکوائن قانونی ہے؟ یہ غیر قانونی بھی نہیں ہے، اگر آپ سٹیٹ بینک آف پاکستان کی ویب سائٹ دیکھیں تو اس پر کسی طرح کا کوئی نوٹیفیکیشن یا سرکلر پاکستان میں بٹکوائن کی حمایت یا مخالفت کے بارے میں موجود نہیں۔

SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER

Read previous post:
12270400_10208494096219625_1263100631_n
Legality With A Twist- Pakistan & Bitcoin

Recently a published article by ProPakistani shed some light that SBP is looking into bitcoin. The idea was presented to Mr. Muhammad...

Close