بٹکوائن کارڈ، ای-کوائن وائر سے جُڑے ہوئے ٹاپ اپس کو مؤثر بناتا ہے




CardNewDesign-825x510

بٹکوائن ڈیبٹ کارڈ کمپنی ای-کوائن نے بنک ٹرانسفر کی انٹیگریشن آپشن جو کہ صارفین کو اُن کے بٹکوائن کارڈ کو ٹاپ اپ کرنے کے زیادہ طریقے بتلاتی ہے کا اعلان کیا ہے۔ ایک برطانوی کمپنی، جو کہ بٹکوائن پلاسٹک کارڈ جاری کرنے والی سب سے پہلی کمپنی مانی جاتی ہے اس نے کہا ہے کہ دنیا بھر سے اس کے صارفین کی طرف سے اُس کو یہ درخواستیں وصول ہوئی ہیں کہ ادائیگیوں کے طریقوں میں اضافہ کیا جائے۔

ای کوائن نے ویزہ برانڈڈ بٹکوائن کے ڈیبٹ کارڈز کو فنڈ کرنے کے لیے بٹکوائن کو ابتدائی طریقہ کار کے طور پر شروع کر دیا ہے۔

”فی الوقت ای-کوائن تیس ممالک، درجنوں بینکوں اور ادائیگیوں کے طریقوں کی معاونت کر رہا ہے”، پیول ماٹویو، جو ای-کوائن کا شریک بانی ہے نےکہا۔ ” ہمارے بہت سے صارفین ترقی پزیر ممالک سے تعلق رکھتے ہیں، اور ہم روایتی بینکنگ کی خدمات کو حاصل کیے بغیر اُن صارفین کے لیے ادائیگیوں کو وصول کرنے کے طریقوں میں اور بھی اضافہ کررہے ہیں”۔

اُس نےمزید کہا کہ بینک ٹرانسفرز خاص طور پر ان صارفین کے لیےمناسب اور موزوں ہیں جو یورپ میں رہتے ہیں، کیونکہ وہ اپنے برِاعظم میں تمام چارجز سے مبرا ہیں، جبکہ غیر یورپی صارفین کو کارڈ لوڈ کرنے کے لیےکچھ خصوصی اخراجات ادا کرنا پڑتے ہیں۔

ایک سو پچاس سے زیادہ ممالک میں ای-کوائن کی موجودگی جہاں یہ اپنی خدمات دے رہا ہے اس کے اور بھی مضبوط ہونے کی توقع میں ایک نیا اضافہ ہے۔ ساری دنیا میں ای-کوائن کی موجودگی بٹکوائن کو مین سٹریم کے طور قبول کیا جانا ہے جو اس بات کی یقین دہانی کرواتا ہے کہ ڈیجیٹل کرنسی ویزہ جیسے ادائیگیوں کے نظام کی وجہ سے اور زیادہ استعمال ہوسکتی ہے۔

ای-کوائن ڈیبٹ کارڈ یورو، امریکی ڈالر، برٹش پاؤنڈ کے زریعے سے لوڈ کیے جاسکتے ہیں، جبکہ بٹکوائن ٹاپ اپس کمپنی کے ورچوئیل ڈیبٹ کارڈز کے زریعے سے دستیاب ہیں۔ مؤخر الذکر کو عالمی سطح پر آن لائن ادائیگیاں کرنے کے لئے استعمال کرنے کی سفارش کی جاتی ہے.

دنیا بھر میں بٹکوائن ڈیبٹ کارڈ کے جاری کنندہ کی حثیت سے اپنی ساکھ کو اور بھی مضطوط بناتے ہوئے ای-کوائن نے اپنے صارفیں کے فنڈز کو محفوظ رکھنے کےلیے قابل اعتبار سیکیورٹی پروٹوکول کو نصب کرنے کے لیے خصوصی توجہ دی ہے۔ ای-کوائن نےکثیرالدستخطی بٹکوائن سیکیورٹی سروس مہیا کرنے والے ادارے بٹ-گو کے ساتھ شراکت کی ہے تاکہ ڈیٹا کے چوری یا ہیکرز کے حملوں جو بٹکوائن کے اکاؤنٹس کی پرائیویٹ کلیدوں کو کمزور کرتے ہیں سے بچایا جا سکے۔

ای-کوائن کے بارے میں مزید جاننے اور ان کی خدمات کے متعلق جاننے کے لیے یہ سائٹ دیکھیں۔

SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER

Read previous post:
PAYBILL_BBG
بکٹکوائن کے زریعہ سے بِلوں کی ادائیگی

پے بل پھر سے شروع کرنے کا منصوبہ بنا رہا ہے۔ اس بار معاملات کچھ مختلف ہوں گے۔ وہ دن...

Close