کی قیمت مستحکم ۔ $750 سے بھی اوپر جانے کی توقع Bitcoin

Posted on Categories Analysis



btc


کچھ ہفتوں سے اس کی قیمت میں ایک مثبت رحجان دیکھا گیا ہے۔ اس وقت اس کرنسی کی قیمت $694 پرمرکوز ہے جو کہ فی الوقت اس کے ہدف نظر آتا ہے۔ یہ ہدف آئیندہ چند ہفتوں میں حاصل کیا جا سکتا ہے۔
گزشتہ مہینے Bitcoin کی قیمت تقریبآ $447 تھی۔ پچھلے ہفتے یہی قیمت $519 ہو گئی اور اس وقت اس کی قیمت $694 ہے۔ اس نمبر ایک کرپٹوکرنسی کی قیمت 30 دن میں 30 گنا بڑھی ہے۔ جبکہ عمومی طور پر کرپٹو کرنسی کی قیمت میں یہ اضافہ یومیہ ایک فیصد سے کچھ کم ہی رہتا ہے۔ روایتی اثاثہ جات میں سے کسی بھی شئیرز یا اثاثہ جات کی قیمت آج تک اس رفتار سے اوپر نہیں گئی۔
آپ اس کرنسی کہیے، اثاثہ کہیے یا کچھ بھی، اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا کیونکہ اہمیت ہے تو بس اس بات کی کہ Bitcoin اب تک کا سب سے متاثر کن مالیاتی آلہ ثابت ہوا ہے جو اپنے خریداروں کو یہ سہولت دیتا ہے کہ اس کی مسلسل بڑھتی قیمت سے منافع کمائیں۔ اگر اس کرنسی کی قیمت اسی طرح بڑھتی رہی تو ہم یہ توقع رکھتے ہیں کہ اس ہفتے کے انجام تک قیمت $750 کا نفسیاتی بیرئیر کراس کر جائے گی اور کرنسی کا کیپیٹل $11 Billion ہو جائے گا
اس کرپٹو کرنسی کی قیمت میں مسلسل اضافے کا ایک سبب چینی سرمایہ کاروں کا اس میں دلچسپی لینا ہے۔ اس بڑھتی ہوئی دلچسپی کی وجہ چینی یوان کی مسلسل گرتی ہوئی قیمت ہے۔ اطلاعات کے مطابق چینی کرنسی کی گرتی ہوئی قیمت کی وجہ Goldman Sachs کا چینی کرنسی پر کیا گیا منفی تجزیہ ہے۔ امید کی جا رہی ہے کہ اس رحجان کو دوسرے بینک بھی اپنائیں گے اور چینی کرنسی مذید ڈی ویلیو ہوگی۔ ایک اور وجہ چین کی سخت مالیاتی پالیسی ہے جو سرمایہ پر مکمل کنٹرول قائم رکھنا چاہتی ہے؛ یہی وجہ ہے کہ سرمایہ کار Bitcoin کو ایک بہترین متبادل سرمایہ کاری تصور کرتے ہیں۔
کیا Bitcoin کی قیمت بڑھنا ایک اچھی خبر ہے؟َ
اس کرپٹوکرنسی کی قیمت بڑھنا اس کے خریداران و سٹاک کنندگان کے لیے کئی اعتبار سے ایک بہت اچھی خبر ہے۔ جوں جوں ٹریڈرز اور سرمایہ کاران Bitcoin میں مذید سرمایہ کاری کریں گے، توں توں اس کی قیمت بڑھتی جائے گی اور کرنسی پر اعتماد بڑھتا جائے گا۔ جیسے جیسے نئے سرمایہ کاران اس کرنسی میں سرمایہ کاری کریں گے، ویسے ویسے اس کرنسی کی بڑھتی ہوئی ڈیمانڈ اس کی قیمت کو مستحکم کرتی رہے گی۔
بڑھتی ہوئی Bitcoin کی قیمت کا ایک فائدہ یہ بھی ہوگا کہ پیش آئیندہ halving کے باعث miners کو جو نقصان پیش آسکتا ہے اس کی تلافی ہو جائے گی۔ اس کرنسی کے پلان کے مطابق، ہر رکن کو جو فوائد حاصل ہوتے ہیں وہ ہر چار سال میں پچاس فیصدی کٹوتی کے تابع ہوتے ہیں۔ یہ Bitcoin کے قیام کا آٹھواں برس ہے یعنی اس برس تمام ارکان halving کے تحت مقررہ مقدار Bitcoin کے حق میں کھو دیں گے۔ اگلے 30 دن میں مائنینگ کے ریوارڈز 12.5 کوائن فی بلاک Bitcoin کو دیں گے۔ جوں جوں ریوارڈز کم ہوں گے توں توں وہ مائنرز جو پرانا ہارڈ وئیر استعمال کر رہے ہیں زیادہ مشکل کا شکار ہوں گے۔ الّا یہ کہ Bitcoin کی قیمت 10 جولائی تک پچھلے ماہ کی قیمت سے دگنی ہو جائے۔ اس طرح جو بھی کوائن وہ کھو دیں گے halving کے سبب، ان کی تلافی Bitcoin کی دگنی قیمت کے باعث ہو جائے گی۔
بہت سے لوگ جو اس کرپٹوکرنسی کی معیشت سے منسلک ہیں، اب اپنے آپ کو تیار کر رہے ہیں تاکہ block reward halving کے اثرات کا سامنا کر سکیں۔ ان کی توقع ہے کہ وہ مائنر جو پرانا ہارڈ وئیر استعمال کر رہے ہیں کام بند کریں۔ ایسا اس لئے ہے کہ یہ زیادہ انرجی استعمال کرنے والے ہارڈ وئیر زیادہ مہنگے پڑتے ہیں اور ان کے ریوارڈز نسبتآ کم ہیں۔ اب تک ملی رپورٹس کے مطابق مائنینگ hash rate 5 سے 30 فیصد کے بیچ کم ہو سکتا ہے الٓا یہ کہ اس کرپٹو کرنسی کی قیمت ایک دم بڑھ جائے halving سے ذرا پہلے یا بعد۔
مذید پڑھئے Bitcoin Halving بھی اس کی قیمت گھٹانے میں ناکام رہی
اپنی موجودہ حالت میں Bitcoin بآسانی $750 کا ہدف کراس کر سکتی ہے۔ حقیقت تو یہ ہے کہ یہ محض کچھ وقت کی بات ہے کہ یہ کرنسی یہ نفسیاتی حد کراس کر جائے۔ مگر اس کرنسی کی قیمت کا گرنا بھی کچھ عجب نہ ہوگا، بالخصوص تب جب halving سے بچنے اور زیادہ منافع کمانے کے لئے سرمایہ دار اس کرنسی کا ذخیرہ کرنا شروع کر دیں۔
بہرحال، فی الوقت تو یہ کرنسی بہت اچھی انتظامیہ کے ہاتھ میں دکھائی دیتی ہے جیسا کہ قیمت مسلسل اوپر جا رہی ہے۔ مگر اس امکان کو مسترد نہیں کیا جا سکتا کہ آنے والے دنوں میں اس کی قیمت میں کچھ کمی دیکھنے کو آئے گی۔
اعلان لاتعلقی
تبصرہ ہائے، تجزیہ ہائے اور خیالات جو اس مضمون میں آتے ہیں، مضمون نویس کے اپنے ہیں اور لازمی طور پر NEWSBTC کی ترجمانی نہیں کرتے۔

SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER

Read previous post:
Bitwage.com And Urdubit Partner Up

Partnerships are always exciting in the world of Bitcoin and cryptocurrency, especially when it involves two completely different companies working...

Close