بکٹکوائن کے زریعہ سے بِلوں کی ادائیگی




PAYBILL_BBG

پے بل پھر سے شروع کرنے کا منصوبہ بنا رہا ہے۔ اس بار معاملات کچھ مختلف ہوں گے۔ وہ دن جا چکے جب آپ ادائیگی کرنے کے لیے بل کا انتظار کرتے تھے۔ پےبل صارفین کے تجربہ کو زہن میں رکھ کر پھر سے تشکیل دیا گیا ہے۔
یہ سائٹ اب فوری بل کی ادائیگیوں کے لیے عوامی حلقہ میں داخل ہو چکی ہے۔ پاکستان میں بی ٹی سی یا بٹکوائن کے زریعہ سے تمام بلوں کی ادائیگی کرنے کے لیے خودکار طریقہ سوچا گیا ہے۔ اساسی مرمت کی گئی ہے اور نیا پائتھان انجن پے بل کے دل کے اندر جاگزین ہوجاتا ہے اور اس کو پہلے کی نسبت زیادہ تیز رفتار بناتا ہے۔
پے بل کے پیچھے یہ نظریہ تھا کہ یہ بلوں کی ادائیگیوں کے لیے ای بے کی طرح کا ہوجائے۔ جہاں ساری دنیا کے مرچنٹس کو اجازت ہو کہ وہ سائن اپ کرتے ہوئے وصول کنندہ کی وصولی کو فوری محفوظ کرسکیں اور کسی کے لیے بھی بلوں کی ادائیگیوں کو دل کی ایک دھڑکن میں مکمل کر سکیں۔ مسٹر حسن جو کہ پے بل کے شریک بانی ہیں نے کہا ہے ” ہم اس کو پاکستان میں کچھ عرصہ کے لیےچلانا چاہتے ہیں اس سے پہلے کہ ہم دوسرے ممالک کو بھی اس میں شامل کریں۔ ہم یہ یقین دہانی کرلینا چاہتے ہیں کہ اس بار یہ درست طریقے پر چلے۔”
اس لیے اب آپ پاکسان میں اپنے بل فوری اور محفوظ طریقے سے بی ٹی سی کے زریعہ سے ادا کرسکتے ہیں۔ پے بل پلان کو اس طرح سے سیٹ کیا جاتا ہے کہ بی ٹی سی کے نرخ لوکل ٹریڈنگ پلیٹ فارم سے لیے جاتے ہیں جس ملک میں بل ادا کیا جارہا ہے۔ اس کی یقین دہانی کر لی جاتی ہے کہ اس بل کے مرچنٹ / وصول کنندہ کے لیے بنیادی قیمت
فوری تبادلے کی بدولت بیک اینڈ پر نقصانات سے محفوظ رہے۔ پاکستان میں پے بل اردو بٹ بی ٹی سی کو پاک روپے میں تبدیل کرنے کےلیے استعمال کرے گا۔

SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER

Read previous post:
PAYBILL_BBG
Paybill.io – Bill payments with bitcoin

Paybill is planning a relaunch. This time things will be a little different. Gone are the days when you would...

Close