بٹکوائن کو استعمال کریں اسکا غلط استعمال نہ کریں




btc

بٹکوائن کی طرف آنے کی وجہ بہت سے لوگوں کے نزدیک مائننگ کے زریعہ سے جلدی پیسہ بنانا ہے۔ ایک بار وہ ایسا کرتے ہیں، بہرحال وہ یہ احساس کرتے ہیں کہ بٹکوائن کی خوبصورتی اس کی تھیوری میں پوشیدہ ہے جو ساتوشی ناکاموتو کی طرف سے پیش کی گئی تھی۔ یہ نظریہ ڈیجیٹل اثاثہ جات، زر اور کرنسی کو مرکزی کنٹرول سے نکالنا تھا۔ ابھی حال ہی میں ایک ٹیکنالوجی جو کہ بلاک چین ہے پر جو بحث چل رہی لوگ یہ بات محسوس کرنےمیں ناکام ہو گئے ہیں کہ یہ بلاک چین یا بٹکوائن نہیں ہیں جو خود بخود مشہور ہو گئے ہیں، بلکہ یہ اِس اصول یعنی آپ کے فنڈز پر مبنی ہے جو کہ آپ سے تعلق رکھتے ہیں۔

آج تیزی سے آگے بڑھتے ہوئے ہم یہ دیکھتے ہیں کہ بہت سارے لوگ مائننگ فارمز بنا رہے ہیں یا ان کو بٹکوائن یا کرپٹو کرنسی میں ٹریڈنگ کرتے ہوئے ان فارمز کو بڑا بنا رہے ہیں۔ جب میں یہ یقین کرتا ہوں کہ بٹکوائن ایکسچینجز نے اس کو آگے بڑہانے میں اور عوام الناس کے لیے اس کی موجودگی برقرار رکھتے اور مدد کرتے ہوئے بہت بڑا تاثر قائم کیا ہے، درحقیقت ہم بٹکوائن کو اس طریقہ سے استعمال کرتے ہوئے جس پر اس کو چلنا ہے یعنی ہم ابھی تک اس کو وقفہ کے ساتھ غیرمرکزیت کی طرف لےکر جارہے ہیں۔ بٹکوائن سے یہ توقع رکھی گئی ہے کہ یہ تھرڈ پارٹی جو کہ آپ کے فنڈز کو ہولڈ کرکے رکھتی ہے اور آُپ کو ان فنڈز کے ایک فرد سے دوسرے فرد تک ادائیدگی کے طریقہ کار یعنی سسٹم مکمل ہونے تک استعمال پر چارج کرتی ہے۔ مجھے یقین ہے کہ اگر ہم اور آگے بڑہیں تو یہ بہت اہم ہے کہ ہم بٹکوائن کو خریدو فروخت کے لیے استعمال کریں اور ہم ہر جگہ بٹکوائن کو استعمال کرنے کا موقع پیدا کریں۔

اب دماغ میں سوال یہ پیدا ہوتا ہے کیامیں اس کو سوائے قدر کے طور پر سٹور کرنے کے علاوہ یا اس کو سیف گارڈ کے طور ایسی صورتِ حالات جیسے یونان میں پیدا ہوئی استعمال کرسکتا ہوں؟ اچھا اب آپ بہت کچھ کرسکتے ہیں۔ بڑے ناموں والی کمپنیوں نے اب بٹکوائن کو ادائیدگیوں کے لیے قبول کرنا شروع کر دیا ہے۔ اس کے پیچھے یہ راز کار فرما ہے کہ بٹکوائن کو قبول کرنا کریڈٹ کارڈ کی نسبت بہت سستا ہے، بغیر کسی چارج بیک معاملہ کے، علاوہ ازیں بہت ہی کم فیس یعنی 0.0001 بی ٹی سی لوگوں کو راغب کرتی ہے کہ وہ ادائیدگیوں میں بٹکوائن کو قبول کریں۔ سروسز جیسے ڈیل، مائکروسافٹ، وُلچر (وی پی ایس سروس)، نیم چیپ (ڈومین اور ہوسٹنگ سروسز)، ایکسپیڈیا (ہوٹل، ایرلائن اور لوکل ٹرانسپورٹ)، چیپ ایئر (ایئرلائن ٹکٹس)، اور ٹاپ اپ 24 ( موبائل پری پییڈ کریڈٹ) نے دنیا میں ہر ایک کے لیے آسان کردیا ہے کہ وہ بٹکوائن سے استفادہ کریں۔

پاکستان میں رہتے ہوئے جہاں شاید کریڈٹ کارڈ کا قبول کرنا دنیا میں سب سے کم ہے یہاں ہم بٹکوائن کو ایک گیٹ وے کے طورپر دیکھتے ہیں۔ پاکستان کی عام آبادی غربت کے درجہ سے نیچے زندگی گزار رہی ہے اس لیے حقیقت میں دوسرے ملکوں کی نسبت انٹرنیشنل گیٹ ویز کو استعمال کرنے تک اس کی رسائی نہیں ہے۔ بٹکوائن ٹنل کے اس پار ایک چمکدار روشنی ہو سکتی ہے، ڈونیشنز، ادائیدگیاں، ایک جگہ سے دوسری جگہ رقم کی ترسیل، مائکرو بٹکوائن کو استعمال کرتے ہوئے کی جا سکتی ہیں۔ اور اب آپ کے لیے آپ کے پاس بٹکوائن ایکسچینجز کے علاوہ بھی اِس کو استعمال کرنے کی جگہ ہے۔ لیکن اگر آپ قدامت پسند ہیں اور بٹکوائن کو ابھی تک منافع کے لیے ٹریڈ کرنا چاہتے ہیں آپ ہمیشہ ہمیں اُردو بِٹ پر جوائن کرسکتے ہیں۔

اس نوٹ کے آخر میں، بٹکوائن کو ایسے استعمال کرنا شروع کریں جو اس کا مقصد ہے۔

SUBSCRIBE TO OUR NEWSLETTER

Read previous post:
Bitcoin_law
بٹکوائن یورپ میں ‘وی اے ٹی’ ٹیکس سے مثتثنی

.چین کے بارے میں نئی خبروں کےبعد جس میں چین نے دعوہ کیا ہے کہ وہ بٹکوائن کی ٹرانزیکشنز پر...

Close